Siirry sisältöön
Etusivu
Työturvallisuuskeskus

Työturvallisuuskeskus otti käyttöön chatbotin

Työturvallisuuskeskuksen verkkosivuilla asiakkaiden kysymyksiin vastaa chatbot-asiakaspalvelurobotti. Palvelu vastaa kysymyksiin, jotka liittyvät Työturvallisuuskeskuksen toimintaan ja palveluihin.

– Odotamme innolla, minkälaisissa tilanteissa asiakkaat
turvautuvat TTK-Bottiin. Robotti oppii hyvien kysymysten avulla ja nostamme sen
palvelun laatua yhdessä kanssasi, kertoo Työturvallisuuskeskuksen kehittämispäällikkö Jarna
Savolainen
chatbotin mahdollisuuksista.

Chatbot oppii lisää uusien kysymysten avulla. Otathan
huomioon, että chatbot vielä opettelee tehtäväänsä.

– Kysy TTK-Botilta itseäsi askarruttavasta
työturvallisuusasiasta. Haluamme tukea kaikkien suomalaisten intoa ja osaamista
parantaa työsuojelu- ja työturvallisuusosaamista, lähettää Savolainen terveiset
kaikille työturvallisuudesta kiinnostuneille.

Kokeile palvelua Työturvallisuuskeskuksen sivuilla. Löydät
chatbotin sivun oikeasta alalaidasta. Chatbot on tällä hetkellä käytössä vain
suomeksi.

Lisätietoja

Asiantuntija Anssi Kaarnalehto
Työturvallisuuskeskus
040 550 7094
anssi.kaarnalehto(at)ttk.fi